יום רביעי, 20 במאי 2015

האח הגדול VIP: על הפקת האח הגדול להדיח את נירו לוי


צילום: ראובן שניידר , יח"צ


האח הגדול VIP: על הפקת האח הגדול להדיח את נירו לוי

אמש בפרק של האח הגדול VIP ,הגיעה המריבה הגדולה הראשונה והיא בין מושיק עפייה איציק זוהר לבין נירו לוי ואריאנה מלמד 
הריב היה על כל המוזיקה המזרחית שלטענת נירו לוי היא נמוכה והוא לא יכול לשמוע את המוזיקה הזאת שלדעתי מדובר בהתבטאות חסרת תקדים מצד השחקן לוי , יש צורה להגיד כל דבר אף אחד לא מחייב אותו להאזין למוזיקה מזרחית אך לבוא ולהגיד שהמוזיקה המזרחית היא נמוכה זה לא מקובל ופוגע בקבוצות גדולה באוכלוסיה במדינת ישראל

אך זה רק קצה הקרחון , לאחר שמושיק ואיציק נכנסו לבית בעבקבות הויכוח המשיך נירו בגידופים כלפי מושיק כמו:
"כולה נהג מונית עם חובות"  "זמר מזרחית דרג ג" אז אני שואל אותך מה נירו לוי אם לא היית משחק בסדרה רמזור מישהו היה מכיר אותך?

האם כל הדברים הללו לא צריכים לגרום לאח הגדול לקרוא את נירו לוי לסדר ולהזהיר אותו? או אולי שמא ההפקה מפחדת שנירו יעזוב? 

לפי חוקי האח הגדול כל גילוי אלימות מצד מתמודד מחייבת את האח הגדול להתריע בפני הדייר או להדיח אותו במיידית מבית האח הגדול, האם בגלל שנירו הוא דייר VIP אז הוא מקבל הנחות?

אז עד לקטע הזה לא היה כל גילוי אלימות עד שמושיק פנה לנירו לוי והחמיא לו שהטחינה שלו הייתה טעימה וקרא לו בכינוי "גיסנו" , נירו לא ידע לקבל את המחמאה ואמר לו , גיסינו? שאני לא ידפוק לך את הפלטה בראש!

האם זה לא גילוי אלימות? זאת אלימות מילולית מלווה באיומים , לאחר כמה ימים נירו הסתובב בבית האח הגדול עם משקפי שמש ,מושיק העיר לו שזה יפגע בתקציב , בתגובה נירו הגיח מאחורי מושיק והביא לו מכה על הראש , דבר שפגע מאוד במושיק ובצדק , אז אנחנו שואלים ברגע שזה הגיע לאלימות פיזית , למה ההפקה לא מתערבת? למה נירו לוי עדיין נמצא בבית האח הגדול?

מחכים לתשובות


רוצים לקבל אייפון 6 במתנה?התקשרו! 1900-72-15-30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.