יום שישי, 16 בינואר 2015

בחירות 2015: אלו הסיבות למה לא אצביע שוב לליכוד בבחירות הקרובות


אלו הסיבות למה לא אצביע שוב לליכוד בבחירות הקרובות


בחירות 2015: בנימין נתניהו נכשל כישלון חרוץ בהנהגת מדינת ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח הבטחות רבות לפני כניסתו לראשות הממשלה במדינת ישראל אך את רובם אם לא את כולם לא הצליח לקיים , בנימין נתניהו מכהן כראש ממשלה כבר משנת 2009 מה שאומר 6 שנים! ככה שאי אפשר להגיד שלא היה לו זמן ליישם את ההבטחות שלו אלא רק לתרץ למה אי אפשר היה ליישם ולסתור את עצמו אין ספור פעמים

הינה לכם כמה דוגמאות להבטחות של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ומה קרה באמת בשטח בפועל!

בנימין נתניהו הבטיח "נצמצם את פערי העוני בישראל - והתוצאה לאחר 6 שנות כהונה : חמישית מהמשפחות בישראל חיים באי ביטחון תזונתי! והמצב חמור עוד יותר במשפחות חד הוריות!

בנימין נתניהו : "אנחנו נשחרר את אדמות המדינה כדי להוריד את מחירי הדיור" ומה קרה בפועל?
ישראל היא סגנית אלופת העולם בעליית מחירי הדיור!


בנימין נתניהו: אנחנו נצמצם את המיסים , המס בישראל הוא כבד אם לא אחד הכבדים בעולם! ומה קרה בפועל? הממשלה בראשות בנימין נתניהו אישרה לעלות את המע"מ ל 18%
ובנוסף מחיר הדלק מתייקר וגם החשמל עלה ביותר מ8%!

ויתרה מכך לאחר שנבחר שוב מר בנימין נתניהו חזר בעצמו וטען "שמי שחושב שאפשר להוריד מיסים הוא נעדר ידע כלכלי וגם נעדר אחראיות!

בנימין נתניהו: "אני מאמין שנחזיר לעם ישראל את התקווה לשלום אמיתי " ומה קרה בפועל? ארגון החמאס במתקפת טילים לגוש דן ולישובי הדרום!

בנימין נתניהו: "אני מאמין שאפשר לחיות פה בלי פחד" ומה קרה בפועל? מאות אלפי ישראלים במקלטים בהתקפה של ארגון קיקיוני עם כח מוגבל שנתניהו לא הצליח להכריע או למוטט כמו שהבטיח!

אתם מוזמנים לצפות בסרטון של הבטחות של בנימין נתניהו ומנגד מראה את המציאות בשטח!

עכשיו אני פונה אליכם אזרחי מדינת ישראל למה שנבחר שוב בראש הממשלה בנימין נתניהו מה הוא תרם למדינת ישראל? בהצהרות שצריך למוטט את שלטון החמאס? חיזבאללה? איראן? עכשיו טוב אנחנו מאמינים ששלותם מאיימים על ביטחונה של מדינת ישראל ! אך מה עשית בפועל? כלום! דיבורים דיבורים ועוד דיבורים!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.