יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

שר הביטחון בוגי יעלון: "שכר הנגדים בצה"ל נמוך"



שר הביטחון בוגי יעלון: "שכר הנגדים בצה"ל נמוך"

טור דעה

היום התפרסמה כתבה באתר "דה מרקר"  על שר הביטחון של מדינת ישראל בוגי יעלון שטוען ש-"שכר הנגדים בצה"ל נמוך ושקשה לנו להסתכל להם בעיניים"

עכשיו בואו תראו ביחד כמה הנגדים מרוויחים הינה לפניכם טבלת השכר:

צילום:דה מרקר


עכשיו אני רוצה להבין על מה שר הביטחון מדבר? האם משכורת שבין 7178 ל -20372 זה נחשב לשכר נמוך? כשרוב המדינה עובדים על שכר מינימום שבקושי מגרדים את החמש אלף?

אני במקרה שירתתי בצה"ל וראיתי במו עיניי איך "רב נגד" בצה"ל שמרוויח משכורת של מעל 20 אלף ש"ח ומה תפקידו ? לחלק עיפרונות ועטים באפסנאות! עכשיו אני פונה אלייך ישירות מר שר הביטחון איך הוא יכול להסתכל לנו בעיניים? משכורת עתק על חלוקת עיפרונות ?

במקום להגיד את שכר החיילים הסדירים שמשרתים ביחידות קרביות אתה רוצה לעלות את שכר הנגדים ?איפה ההיגיון פה?

אתה רוצה התייעלות בצבא? תפטר את מי שלא צריך והכרחי בצה"ל ומי שלא תורם באמת חוץ מלתת לפקידה החיילת שלו להכין לו קפה או נס קפה ולשבת במשרד בחוסר מעש ובשפה הצבאית "מתחבשן" ובסוף החודש גם מקבל משכורת!

לפטר את האנשים האלה שבמקום לתרום למדינת תורמים לעצמם ועוד לאחר השירות קונים דירות "במבצע" של אנשי "חבר" ומשכירים אותם במחירים מופקעים לאותם חיילים ששירתו בצבא ונתנו 3 שנים מהחיים שלהם בכדי להגן על מדינת ישראל 

איפה כתוב שצריך לצאת לפנסיה מוקדמת בגיל 45? האם מדינת ישראל תוכל להמשיך לעמוד בזה? ברור שלא אזרחי ישראל כבר "נחנקו" מרוב מיסים מאיפה אתה חושב עוד להוציא כסף ? מהעמד הביינים שעוד רגע קורס לחלוטין?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.